wtorek, 22 czerwca 2010

początek po raz drugi

Z kilku powodów, których nie ma sensu tu podawać, postanowiłam przenieść się z blog.onet.pl na blogspot.com Na blogu zamierzam zamieszczać:
- recenzje książek i filmów
- podsumowania książkowe
- różnego rodzaju fotografie
- refleksje i/lub notki pamiętnikowe,
a także inne notki pojawiające się regularnie, o ile wymyśle coś interesującego.
To mój pierwszy blog na blogspot.com i dlatego wielu rzeczy muszę się jeszcze nauczyć. Mam jednak nadzieję, że w ciągu najbliższych kilku dni uda mi się doprowadzić tego bloga do porządku :)
Jutro i pojutrze przeniosę tutaj notki z melodia-nocy.blog.onet.pl

1 komentarz:

  1. Wreszcie udało mi się zdobyć ten twój adres bloga! ;D Ty będziesz tu wszystkie przeczytane książki recenzować ? A ogólnie fajny ten blog." melodia-nocy", jaka kunsztowna nazwa.

    OdpowiedzUsuń