piątek, 6 stycznia 2012

TOP 10 - Książki do przeczytania w 2012 roku.


Top 10 to akcja, przy okazji której raz w tygodniu ma blogu pojawiają się różnego rodzaju rankingi, dzięki którym czytelnicy mogą poznać bliżej blogera, jego zainteresowania i gusta. Jeżeli chcesz dołączyć do akcji - w każdy piątek wypatruj nowego tematu na dany tydzień. - Klaudyna


Na liście mam co prawda kilkadziesiąt książek, ale to są te najważniejsze: 






„Diunę” przeczytałam po raz pierwszy prawie dwa lata temu, dlatego nim przejdę do kolejnych tomów, muszę ją sobie przypomnieć. Pierwszy tom „Godziny czarownic” mam już od kilku dni za sobą, następne części wkrótce. Umieściłam tylko jedną książkę Philip K. Dicka, ale na liście jest jeszcze co najmniej jedna.

12 komentarzy:

  1. Życzę powodzenia, świetne książki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam jak wiesz troszkę inne zamiłowania i upodobania książkowe, jednak z Twojej listy planuję przeczytać "Pieśń czasu.Podróże". A może i na inne trafią w moje ręce?

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie interesuje Diuna z tej listy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj Dick będzie czytany w tym roku przez wielu :)
    Tak myślę, że może i ja "Diunę" mogłabym sobie odświeżyć?? :)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hyperion! Nareszcie :) Diuna również przede mną lecz wszystko zależy od tego czy trafią w moje ręce kolejne tomy. Jestem bardzo ciekawe Twoich wrażeń z Sandersona. A Dick po raz pierwszy czy już miałaś z nim przyjemność obcować?

    OdpowiedzUsuń
  6. Hyperion i Diuna to również moje typy na 2012 rok:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Żadnej z nich nie czytałam, ale tym lepiej - może dzięki Tobie po którąś z nich sięgnę? Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  8. "Pieśń czasu i podróże" to chciałabym przeczytać :) Ogólnie "Uczta Wyobraźni" w twórczości McDonalda dziś króluje u mnie na blogu :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Do Dicka i do "Pieśni czasu" zachęcam bardzo. :)
    Sama chętnie sięgnę po Bacigalupiego i Simmonsa z wyżej wymienionych, ale nie wiem, czy uda się w tym roku.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojej, ta okłądka do Pieśni czasu jest piękna *_* Muszę chyba rozejrzeć się za tą książką, chociaż zupełnie nie znam autora ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Z tych książek z ogromną chęcią przeczytałabym "Klan niedźwiedzia jaskiniowego", ale to dopiero w przyszłym roku (jak wiesz) ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. @Blueberry Dziękuję. :)

    @Mery Mam nadzieje, że uda mi się Ciebie zachęcić i do innych. ;)

    @Cassiel: Polecam, jest świetna!

    @Silaqui Liczę, że spodoba mi się podobnie jak innym. ^^

    @Harashiken Hyperion na 90% w ferie. :) Ale Sanderson to już koło wakacji. Dick po raz pierwszy. ;)

    @kasandra_85 Tak więc czekam na recenzje. :)

    @Nyx :) Dziękuję.

    @miqaisonfire Tak, wiem już widziałam. ;)

    @Oceansoul Dicka jeszcze nie znam, ale MacLeoda owszem, więc nie mam wątpliwości, że "Pieśni..." mi się spodobają. :)

    @Tirindeth Jest cudowna. :D A autor świetnie pisze, więc na pewno warto po nią sięgnąć. ;)

    @Heather Wiem, wiem, ale mogłabyś wcześniej. :P

    OdpowiedzUsuń